воскресенье, 23 декабря 2007 г.

Sevgi ehvalati

bu gun bir qizla maraqli sohbhete girdim..

movzu ceynelmish movzudur..

ama bu movzu da yenilikler tapdim..

belkede tapmadim ..sadece sohbet esnasinda yeni bir seyler cixartdim...

sevgi haqda cox gozel fikirlerim var..teessufki bunlar hamisi sozdedir..ve hec vaxt bu hissi duymamisam..

herden ele isteyirem..qarsimdakinin sozlerinin heqiqiliyine inanmaq ucun onun qelbine girim..beynine girib fikirlerini oxuyum..elbette ki bu qeyri real bir seydir.

bes nece inanmali??

nece bilmeli ki bu sevgidir??

nece ayird etmeli sevgiyle,ehtirasi??
size danisim sohbete girdiyim bu qizdan..

heyetimizde qalir..herden hava almaga bir yerde dusuruk heyete..

cox dunya gorushlu,savadli qizdir.darixmiram onunla..

deyesen sirdashi menem..meni goren kimi ureyinin kuncunde olan her seyi bitte-bitte mene danisir..

men ise size danisacam :))

bir nece ay bundan evvel qizla heyetdeydim..yay idi..ordan burdan sohbet,yene geldik shexsi meselelere.

men hemiwe sevgiye inanmirdim.,.deyirdim ona ki bu sadece texeyyuldur ve yalniz menim texeyyulumdeki o "sevgi"cox gozeldir..:)

ne ise ..sohbet sevgiden dusdu..dedi,afet deyesen men sevirem ,ozude ilk baxisdan vurulmusam .

dedim tebrik eleyirem..axri bu xesteliye sen de tutuldun :)

elbette ki risxendle deyirdim..axi o bilirdiki men sevgiye inanmiram,ozude ilk baxisdan..nese gulmelidi mene..

ama maraqliydi..dedim kimdi? necidi? adi nedir? harda tanish olmusuz??

O da bir bir cavablandirdi..

ne ise ..yay oldugundan heyete tez tez 1dusurduk..

bu qizin dilinden oglanin adi dusmurdu..1 defe geldiki ayrildiq,ustunden 1hefte kecmediki barishdilar..oglaninin gozel dil qabiliyyeti,ilani yuvasindan cixaran sozlerini mesajlarinda oxumusdum..seklini de gormushdum..menim tipim de olmasa da yarasiqli birisiydi.

ne ise bu kusub -barishmalar da onu bezdirmirdi..Sevirdi Onu.

ele her sohbeti ona getirirdi..

ne ise...bu qiznan oturub,dura-dura sevgiye inanmaga baslayirdim..

yay qurtardi..heyet sezonu da sona yetdi.

bir gun zeng elediki afet ureyim doludur gel gorusek..

dedim gozum uste,gel derdlesek.

yeri gelmisken insanin ki ic dunyasini oyrenende onunla bagli her sey mene maraqli gelir,hemise xeber alirdim..

hem de bilendeki kiminse sen sirdasisan ve o kimsenin sene ehtiyaci var,ister istemez ozumu qoyurdum onun yerine ve meslehet vermeye,yardimci olmaga calisirdim.

yeqin ona gore de o qizla menimki tuturdu,baxmayaraqki etrafimiz,dostlarimiz hetta dillerimiz de ayridi,rus dilli ve rus sektorunda oxudugundan bir az yanasmasi ferqlidir.Umumi goturdukde ise ureyime yatirdi,ureyi temiz ,yaxshi qizdir.

bu defe onunla gorusende cox narahat gorunurdu,keyfi de yox idi..

sohbeti uzatmadan kecdi metlebe..

dedi yadindadirmi filankes??
dedim elbette ,adini o qeder cekmisen ki hele de adi qulagimda cingildeyir :)

dedi zarafat eleme yoxsa aglayaram ..

ele bildim o da zarafat eliyir..birde ayildimki yox,zavali qizcigazin ala gozleri yawla dolub..zarafatliq hali yoxdur.

tez susdum...

bir az mulayim sesle..

- qadasi,ne olub sene??kim xetrive deyib??

onu bele gormeye alismamisdim..

o danisdiqca zorla saxladigi yashlar bir bir yanagindan suzulmeye bashladi..qeher onu bogurdu..

sen deme nece aydan beri dilinden dusmeyen birisini dunen dag ustu parkda bir qizla gorub.

dedim indi gordunmu ki sevgi zad bosh seydir..yoxdur sevgi,o seni ele kecirmekden otru min cilde girdi,kusduyunuzde dunyanin en bedbexti kimi ozunu qeleme verdi..indi ise bileki bileki o seni itirdi..qaytarmaq ucun barmagini bele barmaginin ustune qoymadi..dedim,indi gordunmu ki sevgi ele yalan sozlerle dolu bir ummandir 2deli de o ummanda batir..

o da qayitdiki:

-yox afet,sehvsen..

sevgi var...

sevgi onun kimiler ucun belke de eylencedir..ama menim ucun var!!

onu aldada bilerem ki daha sevmirem.ozumu de herden aldada bilerem..ama sene duzunu deyecem..bunlara ragmen yene onu sevirem..

bile bile ki o bu sevgiye layiq deyil..

ne ise..istemedim daha derine gedim cunki danisdiqca kovrelirdi..

dedim narahat olma eger sen bunu derk etmisenki o buna layiq deyil...tedricen o hisler de seni terk edecek...zaman derin yaralari baglayir,insanlari yadlasdirir,qarsiliqsiz hisleri ise cox tez soyudar.Teki sen iste! naumid ayrildi menden,sagollasdiq getdi evlerine..

ustunden 1-2ay kecdi..

yolda rastlashdiq..

hemiseki kimi hal evhallasdiq..o barede hecne sorusmadim.

birden qayitdiki afet bes filankes yadindadir??

bu filankes de hemin o filankesin yani bir vaxt bunun sevgilisinin dostu.

dedim ,he ,nese xatirlayiram..

dedi bes hal veziyyet beledi..onunla ayrilan gunusunun sabahisi onun dostu mene dost oldu..en pis gunumde elimden tutdu,qaldirdi..her seye maragim oldu dediyim yerde, yeni nefes verdi mene..qoymadi yixilim..her gun universitete aparir-getirir.dostlarimiz umumi oldugundan sohbetlerimiz,eylencelerimiz hec bitib tukenmir.

dedim bes O??

dedi bes bu O'nun xatirlanmasina imkan vermir..

adini ceken kimi

deyir:..

-o dost kimi yaxshi oglandir,ama sene layiq deyil.

-dedim bes buna nece inanirsanmi??
dedi;

- axi bu meni sevmir..seve de bilmez..axi men onun dostunun sevgilisi olmusam..men de onu seve bilmerem,axi o menim refiqemin sevgilisi olub.

biz sadece dostuq.

dedim;

- cox ele dostlar gormusem..axrini da gormusem ( gule -gule )

-Yox,Afet!! o gozel insandir,esl dostdur ama bir oglan kimi beyenmirem onu.

dedim onda tebrik eliyirem...saxta sevgili itirib,esl dost tapmisan..

dedim umid eddeki dostuna oxsamaz..

ne ise belece telem telesik sagollasdiq..

qis oldugundan nece vaxtdi gorusmurduk..dunen darixirdim zeng eledimki dush bir az gezek..

ordan burdan..

bu defe de dostunun adi dilinden dusmurdu..

gezdiyimiz muddetce hemen bu dost her 15deqiqeden bir zeng vururdu..

-soyuq olar,basinda papaq var? hacan gedeceksen eve? eve geden kimi mene yaz...(ve bu kimi seyler)

her 15deq den bir zeng eliyib halini sorusurdu..

ne ise gozum su icmedi..dedim ay qizzzz, bu artiq dostluq deyil :)
menim de dostlarim var..ama ayda 1 defe uzagi 2defe hal ehvallasiriq..

sizinki basqa seye oxsuyur.

o ise hecne demirdi..

bu defe men basladim sohbete..

-eslinde xanim qiz ,sevgi dediyin var ha bax ele budur..qaygidir sevginin gostericisi..

o bunu suni elemir,elemirki cunki bele lazimdir..

isteyib eleyir...

qiz utana utana boynuna aldiki artiq ona dost kimi baxmir..

-bu qeder qaygi,bu qeder insanliq,bu qeder nezaket qarsisinda afet men acizem..

artiq 1ildirki bir gunum bele onsuz kecmeyib,ailemle tanis olub,bilsen nece ona baglanmisam..onu hamidan ,hamidan cox isteyirem..ozumu onsuz artiq tesevvur etmirem..afuul,deyesen sevgi ele budur..men onu sevireeem :)

dedim bes o??
dedi bilmirem..elediyi her sey sevginin tezahurudur...

ama ne o mene ne de men ona sevirem dememiwem.

dedim meger buna ehtiyac varMI??axi hec buna ehtiyac yoxdur..

esas odurki siz ikiniz de bir birinize inanirsiz ..

sevirem sozunu ise vaxti gelende alacaqsan,telesme :)

dedim bes o biri???

dedi artiq onunla dostluq elemir..hec salam sagollari da yoxdur..ne menim ne onun..

biz onnan uzaqlashdiq..

ondan bize cox gozel hediyye qalib :)

o mene dostunu hediyye etdi,dostuna ise sevgisini hediyye etdi :)

dogrudan da heyatda ne olursa yaxshiliga dogru olur ..

Bu da qismet imish :)

o olmasaydi..men bunu da tanimazdim ..

(o oglanla men de tanish olmusam...cox yaxshi oglandi..dogrudan da nezaketli, hedden ziyade medeni ve terbiyelidir.o ozunu ele gostermir,o heqiqeten de eledir.belelerine cox az rast gelirem.sevinirem ki iki gozel exlaq sahibleri bir birini tamamlayir :)

ama axirda meni maraqlandirdan bir suala geldim..

-dedim bes sen axi deyirdinki sen o birisini sevirsen..

dedim bes ferq nedir??? ona olan hislerle buna olan hisler arasindaki ferq nedir?

cox gozel bir muqayise eledi..

hansiki butun suallarima cavab tapdim..

-Afeet,yadindadir sen deyirdinki ilk baxisdan sevgi ola bilmez...men indi seninle raziyam..

heqiqeten de haqlisan..indi basa dusuremki men bir gozel oglan kimi onu beyenirdim,bele gozel oglanin yanimda getmesini isteyirdim..

yadimdadir evde oturub guzgunun qabaginda mewq eliyirdimki nece gulum..nece danisim..hansi mimikani eleyim..nece geyinim..nece davranim..bu kimi en kicik detallari bele dusunurdumki ona yarasim..o mende menfi hecne gormesin..

eslinde yaninda cox sixilirdim..istediyimi,fikirlesdiyimi deye bilmirdim..sen duzuymushsen afet.bu ele surete perestish imish..

ama indiki dostumla sozun esl menasinda dostumla mene her sey asandir..men ozumem..nece varam eleyem..sixilimiram,cekinmirem..istediyimi deyirem,mubahiselerimiz bele onunla maraqli gelir..adi yol gedende deye-gule gedirik,bize maraqli deyil qiraqdan kimse nese deyecek..

gozel qiz obrazi yaratmaq ,xanim xatin qiz olmaq herden meni bezdirir..herden sade heyat isteyirem..O mene zeng eliyendeki dush asagi men 5saat guzgu qabaginda bezenmirem,nece geldi ev paltarinda bele onun qabagina cixa bilirem..meni sixmir onun aurasi..

Afet sevgi ele budur.. yadindadir onun zovqumce olmadigini deyirdim,dogrudanda hec gozelliyi yoxdur..onun xasiyyeti ele onun gozelliyidir :) menim gozumde o gozeldir:) ona gore de men ele dostumu sevirem :) (( ama aful', hec kime demeee ha)) bu sozu biz saxlamisiq ozel bir gune ..ne men ona deyirem ne de o mene :)

bele daha maraqlidir :)

(( xahisleri nezere almadan butun olanlarla sizle de bolushdum...sozumun cani odurki sevgi de bir az diqqetli olun..gozelliye cox aldanmayin..

eybecer xasiyyeti,gozel sureti olan oglanin gozelliyi de ele onun basina deysin :)) hemcinin qizin da !

he ne ise ..mene gore avara olmuyun..sag olun,salamat q

Комментарии: 4:

Blogger SanTa_ClaUs сказал(а)...

Afet Xanim birinci novbede chekdiyiniz Eziyyete Qiymet, Tesadufen rastlashdigim bu meqaleni oxumaqa shad oldum:)
amma onu size deyimki ilk baxishda mehhebbet var sadece olaraq gerek bir birini uygun , ve temiz qelbli insanlar bir birine baxsin:) Bu qiz ilk baxishda mashennike ashiq olubsa burda Sevginin gunahi yoxdu mence:) Bu o anlama gelmirki ilk baxishda sevmek duzgun deyil:)

2 января 2008 г. в 00:21  
Blogger tutu сказал(а)...

Возможно, Бог хочет, чтобы мы встречали не тех людей до того, как встретим того единственного человека. Чтобы, когда это случится, мы были благодарны.

17 января 2008 г. в 09:34  
Blogger Asif Aydin сказал(а)...

cox gozel yazmisan. bele sevgilerle sadece ferhlenmek olar. zennimce biz daxili gozelliye fikir versek her shey yaxhsi olar. duzdur. xarici gozellik olmalidir. amma daxil daha cox ustun teshkillik etmeli. ( menim dunyamda beledir). amma Afet, sen demishken, bezi oglanlar var ki, qiza bashqa gozle baxir. ( ele oglanlari az qala tutum cirpim. ozumu gucle saxlayiram) sanki o qizi taniyirmish kimi, onun haqqda ele danishirlar ki, o qiz hemin sohbeti eshitse ya bu dunyada kocmelidir, ya da onu bu dunyadan kocurmelidir. nece demishem. butun qadin cinsini oz anna, bacin yerine qoy. ( xetirlerine deyir). deyirem. belke bashqasi da senin bacin, anan haqda bele dushunse? bes onda? o da tanimir. onun haqqi var? bes senin? senin de haqqin yox. Sonra beileri ele fexr edir ki, o qizla gezdim bu qizla gezdim. :((( cox heyif. belke de qiz onu sevirdi. amma oglan... bes qurur? harda qaldi? zennimce biz hamisini bir bir itirirk. Men muasir dushunceli adamam. amma hami muasir dushunceli deyende, her hseyi tersine basha dushur. eksine, men kecmishi danib, geleceye addimlamagi bacaranam. sadece bezi oglanlardan isteyim odur ki, bele etmesinler. cunki onda mende, ya senin ozunde de shubhe yaranacaq. sabah bir qiz secende. shexsen men istemerdim ki, secdiyim qizin ikinci, ucuncu sevgilisi olum. nece deyerler tretiy olum. ilki omagini isterdim. Ozu de meni seven. menim xarici gorusnuhumu yox, eyin bashimi yox. sirf gore. en pis veziyyetimde bele meni qebul etsin. bax budur esil sevgi. neyse... sohbetden qiraga cixdim deyesen....
eksine men hamiya eyni gozle baxmagi bacaran birisiyem. bezileri deyir ev qizi olsun, ne bilim bashqa. amma ozunden olsa min qizla gezecek. bes o gezdiyin qiz? ciddi deyilsense, niye bashqa oglani bedbext edirsen? belke ele sen dediyin o ev qizi ile de bashqa biri gezib? ... neyse... cox danishsam agzima geleni yazacam bura. bilirem. kobud oldumsa oxuculardan uzr isteyirem.


ps: qarmaqarishiq yazmadim ki? :)))

yene ps: ay oglanlar. eger yazdigimlardan xoshu glen olmadisa, pajalista. meni arasin aciq danisha bilerem. ya men ona heyati basha salacam, ya da o mene. (qorxmuyun, davani demirem. :) )

1 марта 2008 г. в 10:13  
Blogger Asif Aydin сказал(а)...

bezi orfografik sehvlere gore uzr isteyirem. sadece keyboarda tez tez yazmagimdandir. sorry. amma sadece fikirlerimi catdirmaq isteyirem. bezek duzeyin yeri deyil. :)

1 марта 2008 г. в 10:14  

Отправить комментарий

Подпишитесь на каналы Комментарии к сообщению [Atom]

<< Главная страница