суббота, 21 июля 2007 г.

Teslim oldum...



daha yazmayacam..


soz verirem..


daha derine getmeyecem..


acilmayan qatlara men de


toxunmayacam..


heqiqet axtariscisinin aqibetini


bile-bile


suurlu olaraq mehve suruklenmeyecem..


dunyaya bu gozle baxmayacam..


men bedbext olmaq istemirem..


heyatimi cetinlesdirmek istemirem..


adi omur surmek isteyirem..


adi insan olmaq isteyirem


inqlab menlik deyil...


daha usyan etmeyecem..


axina qarsi getmeyecem..


ozumu 1daha tesdiqlemeyecem..


yoruldum idealliqdan..


onu axtarmayacam...


18yasimda heyati derk eledim..


daha derinlikde batmayacam..


niyelerime


cavab tapdim


ozumde..


tanidim ozumu..


kewf eledim


ozumu..


bestir daha!


yasayacam ozum bilen..


qaydasiz-qanunsuz azad insan kimi..


hamini dusunmeyecem..


el ucun aglayanin gozu kor olar..


verilmish omru zeher etmeyecem..


bagishla qelem ..


men guclu deyilem..


men bacarmadim..


teslim oldum sene..


2007

Комментарии: 2:

Blogger Unknown сказал(а)...

bu da ela! senden yaxwi waire cixib e oz aramizdi:)

23 июля 2007 г. в 11:38  
Blogger Asif Aydin сказал(а)...

tutu sen kimseneeee. :) sen yazma daaaaaa. :)))))

26 февраля 2008 г. в 13:09  

Отправить комментарий

Подпишитесь на каналы Комментарии к сообщению [Atom]

<< Главная страница