вторник, 3 июля 2007 г.

Sonradan goren bezi "bexteverler"


o gun bir tanisimla rastlashdim..
men onu taniyanda olardi bir 16 yashi,sade geyimli ,sade qiziydi..
ele de imkanli qiz deyildi,iri qara gozleri ,kaman kimi qashlari ,balaca boy mesum qiziydi..
bu gun eger onu gormeseydim deseydiler tesvir ele bu qizi..bunlari deyerdim..
deyesen bu gun danisdigim qiz iller once gorduyum qiziydi,niye deyesen deyirem cunki inanmagim gelmir ki 4 ilde insan bu qeder deyisile biler..
demek deyisilirmish..ozude nece.
1 qiz uzaqdan gelirdi demek olarki butun gozler bu qizdaydi,hami ona baxirdi ,ele men ozumde..
yanimdakina dedim: sus,sus. 1 deq sus...qabaga bax!
qabaga baxdi qiz ve dedi ,eshi hec baxmasam yaxshidir..
yox,yox ama men baxirdim cunki cox ecaib geyinmishdi,yox sehv eledim geyinmemishdi bezi geyimleri deyesen unutmushdu geyinmeye...mene ele geldiki evden qacaraq cixmishdi..
uzune dikildi gozlerim.uzunde uzluk qalmamishdi, basa dusdumki evden qacaraq cixmayib..cunki makiyaj deyilen sheyden eser elamet yox idi uzunde.uzunde hardasa yarim kilo kraska var idi,belkede sehv edirem 1kiloya catardi..
her ne ise..
yaman qeyri adiydi...ele bax mene deyirdi..ele hami da ona baxirdi.
yanimdan kecende ..cox naznan yerisini saxladi..ele bildim ona zenle baxdigima gore mene nese deyecek...
dedi de..ama adimi cekdi...
hami mene baxirdi..men de qaldim cash bash ..axi onu hec tanimirdim..
uzun sozun qisasi..ozunu tanitdi..dedi filankesem ..birinci inanmadim...
ama deqiqliyi ile ozunu tesdiq etdi..
inanmaqdan basqa care qalmadi..
sen deme bu qiz bayaq sohbet acdigim "sade" qiziymish..
agzim aciq qalmisdi...
bashdan dirnaga deyisilmishdi..
uzun saclarini qisa oglan sayagi sac duzumu evez elemishdi,kaman qashlarini ise tatu evez elemishdi...balaca boyunu kablokla hundurlesmishdi..
deyirem de ele bil bashqa adamiydi,qarsimda dayanan basqasi ,bir nece muddet evvel tanidigimsa basqa qiziydi..
ne ise,amma inanmali oldum..
sonra kecdi sohbete:
meni ise onun caynaq kimi dirnaqlari fikrimi yayindirirdi..
hele par parildayan,gom-goy linzalarindan danismiram...
gulusu de butun etrafdakilari celb edirdi...
her ne ise,bax bele 1qizcigazla sohbete girdim.
bashladi oz varindan-dovletinden,bahali telefonundan,bagindan ,xaricdeki evlerinden,firlatdigi oglanlardan danishmaga..
( yox,yox deyesen men cashiram ..axi bu o qiz deyildi,o danisdiqca kecmish mesum qizin uzu aglima gelirdi..ola bilmez..
ama olurmush...naelac qalib yene sohbetin davamina qulaq asirdim)
birden yanimizdan umumi tanishimiz kecdi,salamlasdiq..
qiz uzunu o terefe cevirdi..sebebini sorusanda dedi: o qiz menim seviyyeme uygun deyil,getsin oz tay tusuna salam versin
( men bilmirdimki seviyye mehz bu imish ,hmm maraqlidir)
ne ise..uzune bildirmek istemesemde qizdan iyrenmishdim,cirkin sohbetleri artiq meni yorurdu ve haminin tenqid edici baxishlari meni tutmushdu..
bir shey fikirlesib ,aradan cixdim.. sagollasib ayrildim yanindan..
ama hele de o sohbet etrafinda dusunurem... ve derk edirem.sonradan pul gorenlerin aqibeti mehz bele olur,onlar ozlerini itirir,basqa bir cilde girirler... derk edirem ki,pul insani nece deyisdirir..insanlarin yaratdigi saxta pullar qeder,pullarin da yaratdigi saxta insanlarin var olduguna emin oldum..
qeribedir,deyilmi?
nece deyisilirik ,hec hiss etmirik,burda menem Bagdadda kor xelife deyib hokmranliq edirik,men menem deyib sen kimsen ? deye risxend edirik..
sen bir pulun qudretine bax!
herden mene ele gelirki bura ele cehennemin ozudur..
bir sheyki burda ALLAH puldur.
neler edirik ugrunda..simamizdan kecirik..zemane maskasi taxib ,moda atinin ustune minirik..meydan oxuyuruq hamiya..
boyuk oldugumuzu sandigimiz halda,eslinde kicilirik..insan kimi cilizdasiriq...Mehz bu qiz kimi.

Комментарии: 0:

Отправить комментарий

Подпишитесь на каналы Комментарии к сообщению [Atom]

<< Главная страница